12 maart 2020

Beste leden, oud-leden en partners,

We leven in woelige tijden. Gisteren schreven we nog dat de avond met de Voedselbank van morgen doorgaat, nu moeten we een ander geluid laten horen.

Deze avond is bij de Activiteitencommissie het bericht binnen gekomen dat het Landelijk Hoofdbestuur van de Voedselbank heeft verordonneerd dat de afdelingen alleen nog maar de eigen kernactiviteiten mogen verrichten, geen externe ontvangsten of presentaties. Dus kan onze bijeenkomst aan de Brunelstraat niet doorgaan. Op basis van deze nieuwe informatie hebben Activiteitencommissie en het bestuur overleg gepleegd. Het resultaat is dat het bestuur besloten heeft gebruik te maken van een eerder aanbod van de Voedselbank. Op een later moment, te denken valt aan het komend najaar zullen wij de vertegenwoordigers van de Voedselbank ontmoeten op hun eigen locatie, dus aan de Brunelstraat.  Het nieuwe bestuur neemt deze afspraak op in zijn nieuwe jaarprogramma. Dus de clubavond van morgen is gecancelled, er is geen alternatief programma voorhanden.

We zullen de partners wederom separaat informeren, evenals de oud-leden die zich hadden aangemeld.

Graag rekenen wij op ieders begrip.