5 januari 2019
Eetcafé/Sfeerlokaal De Aanleg in Deurze, Asserstraat 63, 9451 TA Rolde

Beste Lionsvrienden en Lionsvriendinnen,

Namens de president mag de Activiteitencommissie de leden van de Lionsclub Assen, hun partners en de bijzondere leden van harte uitnodigen voor  de traditionele nieuwjaarsbijeenkomst. De bijeenkomst kent ook dit jaar de beproefde formule van een wandeling , een borrel en een gezamenlijke maaltijd.

Het programma luidt als volgt:

• 14.45 - 15.00 uur: verzamelen bij Eetcafé/Sfeerlokaal  De Aanleg in Deurze,  Asserstraat 63; parkeren bij de achteringang.
  • 15.00 uur: start wandeling over het Deurzerveld. Twee gidsen van het IVN vertellen ons daarbij alles over de recente ingrepen in dit gebied  ten faveure van landschap, recreatie en natuurbeleving.
  • 17.00 uur: aanvang borrel en maaltijd. Svp toegang aan de achterzijde gebruiken.

We nodigen iedereen uit, mee te doen aan het hele programma. Degene die niet mee willen of kunnen wandelen, zijn natuurlijk van harte welkom vanaf 17.00 uur. De maaltijd kent een modulair karakter, verschillende soorten stamppot worden vegetarisch en lactosearm opgediend. Daarnaast is er keuze uit verschillende vleesgerechtjes en zoetzuur garnituur.

De Activiteitencommissie wil voor de organisatie graag weten hoeveel leden gebruik zullen maken van deze uitnodiging. Wil een ieder laten weten of je wel of niet komt, of je meewandelt en/of je mee-eet. Dat kan per mail naar mencke@home.nl

Voor de tussentijd wensen wij  een ieder, mede namens de president, heel fijne feestdagen toe.

De Activiteitencommissie,

Anita Brink en Bernard Mencke