19/06/2020

Donderdag 18 juni zijn we voor het eerst sinds lange tijd als club fysiek bij elkaar geweest om bij te praten, huishoudelijk te vergaderen en van bestuur te wisselen. Dat alles in een, door team van Veen georganiseerde, Coronaproof omgeving.

Dat er behoefte bestond aan een fysieke ontmoeting bleek wel uit het feit dat de club bijna compleet vertegenwoordigd was, 27 van de 31 leden gaven acte de présence. In een ontspannen sfeer werd door Anita, onze eerste vrouwelijke president, de voorzittershamer over gedragen aan John, die, in zijn toch al bloemrijke Lionscarrière, voor de tweede keer zich een jaar President mag noemen. Anita dank voor een mooi presidentsjaar met Nieuw Elan en eye openers gepresenteerd. Jammer dat Corona de laatste maanden "virus in het eten" heeft gegooid. John succes in het nieuwe jaar gewenst, dat het niet weer een jaar met beperkingen gaat worden wensen wij jou en ons toe.

Een impressie van de bijeenkomst met dank aan Annette voor het beschikbaar stellen van de foto's.