04/12/2023

Lions Club Assen zamelt met de Voedselbank D.E.waardepunten in.
De opbrengst wordt door Douwe Egberts omgezet in pakken koffie voor cliënten van de Voedselbank.
Tot eind december staan bij acht supermarkten in Assen speciale boxen waar D.E.waardepunten kunnen worden ingeleverd.

Gemiddeld drinken we zo’n twee koppen koffie per dag in Nederland. Even een bakkie doen; om bij te praten, warm te worden, wakker te blijven of troost te bieden. Maar door de hoge prijzen is ‘het zwarte goud’ niet voor iedereen weggelegd. Daarom wordt de Lions Douwe Egberts Waardepuntenactie gehouden. Vorig jaar leverde de actie landelijk 132.000.000 ingezamelde waardepunten op. Goed voor een record aantal van 210.000 pakken koffie voor de Voedselbanken.

Lions Club Assen doet ook dit jaar weer graag mee, onder het motto: ‘iedereen een bakkie!’
D.E.waardepunten kunnen de hele maand december worden gebracht naar de inzameldoos bij vestigingen van:

Albert Heijn in Bremstraat, Kloosterveen, Peelo en Triade

Jumbo in Marsdijk en Nijlandstraat