08/03/2018

Koffiemachine voor Plaats de Wereld

Stichting Plaats de Wereld biedt met het project Samen Koken en Eten een waardevol project voor inwoners van Vries. Een aansprekend en inspirerend project voor onder andere ouderen en nieuwkomers.

Zo inspirerend dat Lions Club Assen dit project graag steunt. Met een koffiemachine kan het project de inrichting van haar keuken weer een stap verder zetten. Onlangs bezochten Paul van de Meché en Albert Knol van Lionsclub Assen het project aan de Westerstraat in Vries. Gastvrij ontvangen door vrijwilligers en mede-initiatiefnemer Johan Westerhof werd nader kennisgemaakt met het project “Samen Koken en Eten”. Een mooi en inspirerend initiatief waarin verbondenheid en duurzaamheid belangrijke ingrediënten vormen.