08/01/2020

Onderstaand artikel komt uit de nieuwsbrief van Garage TDI en wordt hier gepubliceerd naar aanleiding van een gezamenlijke inspanning van Ronde Tafel 36 en Lionsclub Assen die, elk jaar, door verkoop van programma's bij evenementen op het TT Circuit een aanzienlijk geldbedrag ophalen. Dit wordt dan bij toerbeurt door een van de clubs aan een goed doel geschonken. Dit jaar koos de Ronde Tafel 36 voor onderstaand project Route Jack in samenwerking met Garage TDI.

Financiering rond voor de voorstelling over depressie bij jongeren

Om depressie onder de aandacht te brengen bij jongeren gaat Garage TDI samen met Stichting Route Jack een speciale theatervoorstelling ontwikkelen. Afgelopen maandag 6 januari werd door Ronde Tafel 36 een cheque van € 12.000 overhandigd aan Route Jack. Hiermee is het totaal bedrag dat nodig is voor de voorstelling compleet.

Route Jack is opgericht om aandacht te vragen voor de oorzaken en gevolgen van depressie. In juni 2019 trok een groep fietsers namens Route Jack van Vlissingen naar Parijs om geld in te zamelen voor de productie van de theatervoorstelling. De voorstelling wil depressie bij jongeren in het voortgezet onderwijs beter herkenbaar en bespreekbaar maken.

Namens Stichting Route Jack en Garage TDI willen wij iedereen die een donatie gedaan heeft bedanken!